Gyvi Gali
Gyvi gali – vienintelė nevyriausybinė organizacija Lietuvoje, kryptingai siekianti visuotinių mitybos pokyčių augalinės mitybos link. Gyvename pervargusios planetos laikais, kai šie pokyčiai kaip niekad svarbūs – prisideda prie tvaresnio išteklių naudojimo, kovos su klimato kaita, biologinės įvairovės ir miškų išsaugojimo.
Augalinės mitybos prieinamumo didinimas – kertinė organizacijos veiklos ašis. Šį procesą matome kompleksiškai ir pokyčių siekiame savo veiklą vykdydami trimis pagrindinėmis kryptimis: edukuodami visuomenę, bendradarbiaudami su verslais bei skatindami pokyčius instituciniame lygmenyje.
Norėdami augalinę žinutę paskleisti kuo plačiau, vis ieškome patrauklių būdų visuomenei ir verslams įsitraukti. Šiuo metu vykdome dvi su augaliniu maistu susijusias kampanijas:
♡ NORI GALI – tai augalinę mitybą skatinanti kampanija. Jos tikslas – supažindinti visus norinčius su augalinės mitybos teikiamais privalumais, paskatinti dažniau rinktis augalinį maistą ir padėti nepasimesti naujų įpročių ugdymo kelyje. Neatsiejama kampanijos dalis – nemokama interaktyvi 22-jų dienų programa, kuri ne tik suteikia informacijos, bet ir kviečia dalyvauti bendruomenėje. Džiugu, jog per dvejus kampanijos gyvavimo metus į programą prisijungė virš 15 tūkst. dalyvių. Tokiame gausiame būryje bendraminčių įpročius keisti lengviau!
♡ ČIA GALI – tai restoranus, siūlančius augalinių patiekalų, vienijanti kampanija. Jos tikslas – paskatinti kuo daugiau viešojo maitinimo įstaigų įsitraukti augalinių patiekalų į savo valgiaraštį, pakeisti gyvūninės kilmės ingredientus į gyvūnams ir aplinkai draugiškesnes alternatyvas. Konsultuojame restoranus augaliniais klausimas bei didiname jų žinomumą visuomenėje.
2023-aisiais žengėme pirmuosius žingsnius, skirtus augalinio maisto prieinamumo didinimui šalies ugdymo įstaigose.
Kad skanus, palankus gyvūnams, tvarus ir sveikas augalinis maistas būtų be kliūčių prieinamas kiekvienam organizacijoje siekia keturi darbuotojai ir gausus būrys savanorių iš visos Lietuvos. Džiaugiamės, jog Gyvi Gali misijoje prasmę mato ir savo įgūdžius pritaikyti gali fotografai, receptų kūrėjai, programuotojai, grafikos dizaineriai, tekstų rašytojai, mitybos specialistai bei kitų sričių atstovai.